ZIK

Deklaracja dostępności

Awarie i informacje o planowanych wyłączeniach wody.

Zgłoszenia awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz rozlewisk na jezdniach powstałych na skutek opadów przyjmowane są pod numer:

+48 784 843 548 (nr całodobowy) lub
+48 67 216 83 08 (w godz. od 7.00 do 15.00).

Sprawdź planowane wyłączenia i awarie w Twojej okolicy!

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Odpowiedzialności stron w przypadku awarii wodociągowej.

Przypominamy! Jeśli dojdzie do wypływu wody na instalacji wewnętrznej (domowej) nie wzywajmy Pogotowia Wodociągowego ZIK tylko hydraulika. Pracownicy ZIK nie usuwają awarii wodociągowych powstałych na instalacji wewnętrznej – za wodomierzem głównym. ZIK odpowiada wyłącznie za usuwanie awarii na sieci miejskiej – a ta kończy się na pierwszym zaworze za wodomierzem głównym (patrz grafika poniżej). W przypadku wypływu wody        z sieci wewnętrznej, domowej należy wezwać hydraulika.

Wodomierz główny to własność przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego (ZIK sp. z o.o.), natomiast przyłącze wodociągowe stanowi własność Odbiorcy usług, który poniósł koszty ich budowy.

Skip to content