Prosimy naszych Klientów o nie pozostawianie bez dozoru otwartych odbiorników...
WięcejAwarie i informacje o planowanych wyłączeniach wody.
Zgłoszenia awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz rozlewisk na jezdniach powstałych na skutek opadów przyjmowane są pod numer:
+48 784 843 548 (nr całodobowy) lub
+48 67 216 83 08 (w godz. od 7.00 do 15.00).
Sprawdź planowane wyłączenia i awarie w Twojej okolicy!
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Odpowiedzialności stron w przypadku awarii wodociągowej.
Przypominamy! Jeśli dojdzie do wypływu wody na instalacji wewnętrznej (domowej) nie wzywajmy Pogotowia Wodociągowego ZIK tylko hydraulika. Pracownicy ZIK nie usuwają awarii wodociągowych powstałych na instalacji wewnętrznej – za wodomierzem głównym. ZIK odpowiada wyłącznie za usuwanie awarii na sieci miejskiej – a ta kończy się na pierwszym zaworze za wodomierzem głównym (patrz grafika poniżej). W przypadku wypływu wody z sieci wewnętrznej, domowej należy wezwać hydraulika.
Wodomierz główny to własność przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego (ZIK sp. z o.o.), natomiast przyłącze wodociągowe stanowi własność Odbiorcy usług, który poniósł koszty ich budowy.
